söndag 11 december 2011

JULKORT

Har just skrivit klart mina julkort till nära och kära. Då slog det mig plötsligt att julkorten har blivit färre i min postlåda. Beror detta på att tekniken gått framåt och vi i stället skickar en hälsning på annat sätt? Visst är det roligt när det dimper ner lite kort till jul, en del gjorda av någon duktig scrappare, en del köpta .

Mun - och fotmålarna
I år har jag köpt mina från Mun- och Fotmålarna, underbara julmotiv. Hur kan de?

Tre av mina julkort postade jag till USA redan förra veckan. Det är ju viktigt att de kommer fram i tid.

Kanske jag försöker mig på att göra egna julkort till nästa år. Material till detta finns i massor.

2 kommentarer:

  1. Hihi, jag trodde till en början att du hade varit flitig som attan i helgen och pysslat ihop dina egna kort! Kan bara konstatera att jag ligger hopplöst back med mina...
    Må så gott i adventsmörkret!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt med handskrivna kort som julhälsning. Jag har slutat försöka få iväg julkort i tid... Tror inte jag har lyckats en enda gång. ;)

    Ha en underbar söndagskväll!/ Anna

    SvaraRadera