fredag 2 mars 2012

MIN HÄRLIGA FAMILJ

Verkar som vädret i CT är detsamma som vi har här hemma, mycket sol med långa promenader vid havet.


Weekend vid havet

Vid en viss ålder tycker alla barn om att bli fotade så också min lille prins. Det senaste året har han börjat med att blunda, göra grimaser eller någon annan pose. Nästa allbum som jag ska börja med blir på en grabb med slutna ögon.


En liten paus
Varje gång jag kommer på besök blir jag lika välkommen av denna stora, snälla vakthund. Tror att vi är lika gamla i år.








2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du kommit ur din bloggtorka Britt. Synd att vi missade varandra när du var på besök idag. Jag läste att du varit krasslig, jag hoppas du känner dig bättre. Vad duktig du är som slutat röka, verkligen starkt av dig. Ha en härlig helg i vårsolen. Kram Emelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Besökte både nya och gamla skolan. Vi gör ett nytt försök framöver. Du kan väl skriva ner din blogadress, för jag kan minsann inte hitta dig. Var har du gömt dig???

      Radera