onsdag 7 december 2011

ETT FRUSTERANDE VÅRTROLL


Nu får jag nog ta mig en riktig funderare på om jag ska fortsätta med min blogg. Har nu suttit flera timmar och försökt göra inställningar för att kommentera andras bloggar. Det är väl det som är tanken bakom bloggandet?



Efter att ha prövat och prövat blev det inte alls rätt. Kunde skriva en kort kommentar i Fröken Gröns blogg men själv fick jag upp att något var fel, men vad har jag ingen aning om. Puh!

Återgå till något vettigare, lyssna på en bra bok i stället.

3 kommentarer:

  1. Du, nu funkar det att kommentera som "Fröken Grön" direkt!
    Precis som det ska vara.
    Ha en fin helg!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Britt! Jag såg din kommentar på min blogg så du är en mästare på att kommentera. Nu har jag hittat till din vrå och har läst igenom dina inlägg och tittat på alla fina bilder med underbara bakverk. Det är härligt att se livsnjutar-Britt. Snart är det väl premiär för semlan? Eller semlorna rättare sagt. Må gott Britt!

    SvaraRadera